Velkommen til Den Store Fotballhelga 2017! En del av Idrettshelga Innlandet 27. - 29. oktober.

Postet av Ringsaker IF den 10. Jul 2017

NFF Indre Østland har gleden av å invitere deg til Den Store Fotballhelga, som arrangeres i forbindelse med Idrettshelga Innlandet på Lillehammer, 27. - 29. oktober 2017.
Arrangementet Idrettshelga Innlandet avholdes på Scandic Lillehammer Hotell og den delen som fotballkretsen eier (Den Store Fotballhelga), starter lørdag kl. 13.00 (28.10) og strekker seg til søndag kl. 15.00 (29.10).
I år har vi valgt å forene krefter med mange andre idretter i Oppland og Hedmark, gjennom å legge arrangementet til Idrettshelga Innlandet 2017. Slik kraftsamles vi om ei helg som skal gi deg opplevelser som du kan ta med deg tilbake til din idrettshverdag!

Spennende og dyktige foredragsholdere
Som i fjor legger vi opp til å få besøk av gode foredragsholdere som er relevante for dagligdagse og langsiktige problemstillinger i klubbhverdagen.

Vi kan nevne navn som Roger Finjord (tidligere landslagstrener og nå daglig leder i NFF Finnmark), Stig Arve Sæther (fotballforsker og førsteamanuensis i Idrettsvitenskap, NTNU), Gunhild Lærum (forsvarer og styremedlem i bl. a. Norsk Toppfotball) og Øyvind Vebenstad (tidligere arrangementssjef i Aalesunds FK). Alle disse og mange flere gjester oss under fotballhelga 28.- 29. oktober.

Endelig program følger i august - vi kan love og gleder oss til å by på enda flere gode bidragsytere og foredragsholdere.

Fotball- og idrettssosial setting
Den Store Fotballhelga er en perfekt arena for å senke skuldrene etter en lang fotballsesong, la seg inspirere og motivere av gode forelesere, samtidig som man får omgås gode kollegaer i idrettsmiljøet. Den Store Fotballhelga har som mål å være en god møteplass og arena for nettverksbygging, både innad i klubb og på tvers av klubber og roller. Under Den Store Fotballhelga er alle roller i klubben velkommen.

Tilbakemeldinger fra deltakere under fjorårets DSF
Fotballkretsen fikk gode tilbakemeldinger på fjorårets arrangement og forsøker å ta med suksessoppskriften, og utvikle denne videre i år. Her er noen av tilbakemeldingene fra deltakerne:

Meget bra foredragsholdere! Mange forskjellige temaer.
STYREMEDLEM OG LAGLEDER
Helheten i forhold til temaer og forelesere var for meg det mest positive med Den Store Fotballhelga. Og selvsagt det å treffe folk fra andre klubber.
DAGLIG LEDER
Nye kontakter, masse bra inspirasjon og bevisstgjøring gjennom foredragene, samt bedre kontakt med kretsen gjennom å bli kjent med menneskene.
SPORTSLIG LEDER

Sett av helga 27. - 29. oktober!
Vi håper at akkurat du velger å sette av helga i uke 43, slik at du kan melde deg på Den Store Fotballhelga (og Idrettshelga Innlandet 2017). Mer informasjon om program, påmelding og priser kommer i starten av august.