Roterud vs Ringsaker/Nes 1 - 3

Postet av Ringsaker IF den 28. Feb 2016

Amund skriver på FB

Første match i 2016 vell overstått !
I dag spilte gutta sin første treningskamp mot Roterud sitt junior lag. Vi møtte et godt lag som skal prøve seg i kvalik elite som vi også gjorde i fjor. Det var en jevnspilt kamp men vi strakk det lengste strået. Kampen endte 3-1 til oss med scoringer av:

1-0 Fredrik Teksum Børke og assist av Håvard Haugom
1-1 Roterud utlignet med en corner som triller forbi 3-4 mann før den blir satt i mål.
2-1 Markus Petrud med en herlig lobb over en utspilt Roterud keeper. Assist av vår Peter Schmeichel (Andreas Røang).
3-1 av Håvard Haugom som kommer alene med kepperen etter et herlig gjennomspill av Kevin Berget.

Dagen spiller var Anders Berg som hadde en veldig bra kamp!
Veldig fornøyd med det gutta presterer idag, men det er bra det er igjen noen uker til seriestart for det var noen slitne spillere idag. Vi ønsker Roterud lykke til i kvaliken for elitespill.

Må også takke alle foreldre som tok turen til Raufosshallen for og støtte laget, det betyr veldig mye for gutta det er jeg ganske sikker på!