Velkommen til serieåpning i 5.div mellom RIF og MIL og markering av Frivillighetens år 2022.

Postet av Ringsaker IF den 26. Apr 2022

Lørdag 30.april kl.15.00 ønsker vi velkommen til serieåpning og lokaloppgjør i 5.divisjon menn mellom Ringsaker og Moelv på idrettsplassen i Gaupen.

Samtidig vil vi åpne "Frivillighetens år 2022" i klubben. "Frivillighetens år 2022" er en landsomfattende markering av hvor viktig frivilligheten er i Norge.

Denne dagen vil vi gjøre litt ære på dere som gjør en ekstra innsats under kategori «Dugnad». I pausen mellom 1. og 2. omgang av fotballkampen vil vi synligjøre vår takk til dere som har "Hjerte for dugnad i Ringsaker IF"

Uten frivilligheten stopper Norge!

Vi fortsetter markeringen av Frivillighetens år 2022 med å hedre kvinnelige ledere i august. Markeringen avsluttes i oktober og da vil trenere, lagledere og andre personer med store og små roller i klubben få sitt bevis og «takk for at du er frivillig»

Klubben trenger dere alle for at hjulene skal gå rundt slik at vi kan tilby aktiviteter for barn og unge i Ringsaker IF.