Samarbeid mellom Ringsaker og Nes i 2017

Postet av Ringsaker IF den 10. Feb 2017

Klubbene har den siste tiden jobbet med samarbeidsformen kommende sesong og har kommet til enighet om følgende:

Senior herrer

Det blir ikke samarbeidslag på seniornivå. Ringsaker fortsetter som før i det som har vært samarbeidslaget i 5. div, med dets trenerteam og støtteapparat (Anders Hansen, Vegar Berge, Joar Høgset og Odd Morten Ludvigsen). Antall spillere i stallen er i overkant av 20 stk. Laget er nå midt i sesongoppkjøringen med mange og gode treninger, og godt oppmøte. På Nes er det meldt på et lag i 6. div med ca. 30 stk. som starter opp forsiktig i vinter. Trener og støtteapparat rundt dette laget er Ståle Bakke, Peder Kise Halvorsen og Lars Erik Snuggerud.

Lagene vil spille hjemmekamper på sine respektive hjemmebaner.

Damer

Damelaget vil være et samarbeidslag og støtteapparatet rundt laget er Gunnar Martinsen, Markus Martinsen, Elin Bråthen og Elin Thorshaug.

Yngres

I yngres fortsetter vi samarbeidet på alle lag som fjorårets sesong. Alle lag er eller blir påmeldt som Rif/Nes – Nes/Rif. Fotballskolen går som planlagt i Gaupen.

Samtidig er det enighet mellom klubbene at de kan gjøre egne aktiviteter etter ønsker, som rekrutteringskampanjer og positive happenings for fotballen!

Lykke til med årets sesong og mye positivt engasjement!

Styret