A-laget inviterte på kaffe og kake.

Postet av Ringsaker IF den 9. Apr 2017

Hva er en klubb uten frivillighet, tilhørighet og engasjement? For å bli kjent med frivilligheten inviterte A-laget på kaffe og kake på klubbhuset torsdag kveld før påske. Her fikk vi høre status for A-laget som igjen spiller i gult og blått. A-stallen består av 23 spillere og 7 av disse har meldt overgang fra Nes. Laget har også fått flere overganger fra Brumunddal og noen av disse ble presentert og oppfordret til å fortelle oss hvorfor de ønsker å spille for Ringsaker. Gjengangeren var at de synes opplegget i klubben er spennede, et opplegg de har stor tro på. Dessuten trives de veldig godt i klubben.

Ambisjonene er på plass og likeså lagets ordensregler. Her kan det fort "koste skjorta" hvis en er litt distre eller er en rotekopp. Ingen bør i hvert fall møte opp i rødt og hvitt.

RIF gutta har i løpet av vinteren deltatt på forskjellig dugnader for å tjene nok til treningsleiroppholdet i Spania.

På lørdag reiste RIF gutta til varmere strøk for å gjøre siste finpuss før generalprøven mot MIL 2.påskedag.

Vi ønsker A-laget fine og velfortjente dager i Guardamar Del Segura.