Moelven vs Ringsaker 2-1 (0-0)

Postet av Ringsaker IF den 1. Sep 2019

Det viktige lokaloppgjøret mellom Moelven og Ringsaker endte med tap for våre gule og blå helter. Den første halvtimen var Ringsaker klart det beste laget, men flere klare målsjanser ga dessverre ikke uttelling. Etter hvert våknet Moelven og i løpet av fem minutter i begynnelsen av 2.omgang scoret de to mål.

10 minutter før slutt scoret Amund for Ringsaker og ny spenning i idrettsparken. Flere mål ble det ikke og  kampen endte 2-1 for hjemmelaget, som dermed gikk forbi Ringsaker på tabellen.

Ringsakers lag:

Ken Robin Olsen, Håvard Haugom, Sverre Elvseen, Stian Larsen, Mikkel Amb, Amund Skaug Grasbakken. Jonas Johnsen Lillehovde, Erik Sigtbakken, Torbjørn Falch Rustand, Andreas Os, Kent Jørgen Johansen

Benyttede innbyttere: Erik Grønvold Bjerke, Tor Arne Krogsrud, Christer Krokengen, Espen Haakensveen, Preben Ingebretsen

Foto: Frank Morgan Bakken, Ringsaker Blad