NFF ved president Terje Svendsen har sendt brev til regjering med bønn om oppstart i breddefotballen. Les hele brevet her!

Postet av Ringsaker IF den 19. Jun 2020

"På vegne av alle medlemmene i Norges Fotballforbund (NFF), ber vi innstendig om det snarest tillates fotballtrening og kampaktivitet på alle nivåer i norsk fotball, slik som i for eksempel Danmark. Det er forståelig at myndighetene vil ha en gradvis og kontrollert takt på gjenåpningene, men et opphold på 2,5 måneder frem til 1. september vil virke mot sin hensikt, ha svært ødeleggende konsekvenser for breddefotballen, og dermed hele norsk fotball. Vi frykter også at en slik utsettelse er egnet til å svekke regelverkets legitimitet. Våre klubber er nå klare for å åpne for alle på en trygg og forsvarlig måte."

Slik starter brevet fra NFF til regjeringen.

Klikk her for å lese brevet i sin helhet