Slipp jubelen løs 💛💙💛

Postet av Ringsaker IF den 25. Jun 2020

Resultatet er klart; 556 kor, korps, idrettslag og foreninger får til sammen 40 millioner kroner fra OBOS Jubel. Dette gjør vi for at jubelen igjen skal runge mellom husene når krisen er over skriver OBOS. Videre skriver de at det er med stor glede vi kan informere om at Ringsaker Idrettsforening er tildelt 41000 kroner.

OBOS ønsker å takke medlemmene for alle søknadene og det store engasjementet for å få jubelen tilbake mellom husene. Det gleder oss å se at så mange hjerter banker for idrett og kultur. OBOS Jubel skal bidra til at frivillige lag og foreninger kan fortsette å samle mennesker, bidra til gode oppvekstsvilkår og skape liv mellom husene også etter at koronasituasjonen er over.

OBOS-medlemmene har sendt inn søknader for lag og foreninger som trenger tilskudd. Målet var å kjøpe det som ikke ble solgt i våres av lopper, billetter, kaker og vafler. 40 millioner kroner deles nå ut til frivillige lag og foreninger, primært i områder hvor OBOS har mange medlemmer eller nye boligprosjekter på gang. Mottakerne er registrert i frivillighetsregisteret eller lignende, og har tapt inntekter på arrangementer som ikke ble gjennomført grunnet koronasituasjonen i perioden mars – august 2020.

OBOS ser frem til å høre jubelen runge mellom husene igjen! Vi håper midlene kommer mange til glede og skaper mye jubel!

Ringsaker IF takker OBOS for den fenomenale pengegaven og vi takker OBOS medlemmet Kai som sendte søknaden. Gaven vil bety utrolig mye for klubben 💛💙💛