Ringsaker - Valdres 1-1 (1-0)

Postet av Ringsaker IF den 16. Okt 2022

Vi er kjempestolte av gutta som i ettermiddag var nær ved å utsette opprykksfeiringen til topplaget Valdres.

Hubert (nr 30 på ryggen) ga oss ledelsen etter fantastisk forarbeid av Christer. Samme mann brente en kjempesjanse noen minutter før scoringen.

Hubert hadde en gyllen mulighet til å gjøre 2-0 rett før pause.

Etter en heroisk innsats, lojal innstilling til kampplanen og hyperfarlige kontringer leverte vi årsbeste.

Da veteran Frank J ble revet ned inne boksen rett før slutt, skulle vi hatt straffe. Et skår i gleden i dag er at Frank fikk skulderen ut av ledd og måtte ta en tur på legevakta.

Med ett poeng mot serievinneren passerer vi Dokka på tabellen. Med seier neste helg kan vi gjøre et nytt byks på tabellen.

Markering av Frivillighetens år 2022 ble avsluttet i pausa. I løpet av sommersesongen har 64 kvinner og menn fått en velfortjent takk og anerkjennelse i form av diplom og gavekort hos Intersport Moelv.                 På bildet ser vi Mona, Cathrine , Marius, Odd Morten, Joar, Bjørnar og Ole Anders.

Høstferien får ta skylda for at oppmøtet blant våre frivillige ble noe redusert.

💛💙💛