Medlemskontingent / treningsavgift / forsikring

Postet av Ringsaker IF den 5. Sep 2015

Hvorfor det er viktig å betale medlemskontingent og treningsavgift for sine håpefulle.

I hht til NIFs regelverk skal alle aktive betale medlemskontingent.

Medlemskontingent 2015 i Ringsaker Idrettsforening

Alle som er aktive i ski og fotball skal betale medlemskontingent. Medlemskontingenten dekker idrettsforsikring for barn fram til den datoen de fyller 13 år.

Nytt av året er at vi tilbyr Familiemedlemsskap på kr 300,-. Vi ønsker oss flere medlemmer og håper at mange benytter seg av dette rimelige alternativet.

Trykk på linken under for å lese mer:

Treningsavgift for fotballspillere i Yngres

Alle som spiller fotball i Ringsaker IF skal betale treningsavgift. Fotballforsikring er inkludert i treningsavgiften for alle årganger. Det er derfor viktig at treningsavgiften blir betalt.

Trykk på linken under for å lese mer:

Forsikring

Her finner du info fra NFF om fotballforsikring.

Forsikringsinfo 2015 sendt fra NFF til klubbene.

Alle spillere som er registrert/medlemmer i klubben er dekket av NFFs forsikring. Spillere fra 6-12 år er i tillegg dekket gjennom NIFs barneidrettsforsikring.

Trenere og øvrig støtteapp. rundt lagene er også dekket av forsikringen forutsatt at de er innmeldt til klubben og registrert i FIKS (fotballens IKT-system), klubben registerer egne spillere, trenere, ledere og andre med roller i klubben.

Klubben dekker lagsforsikring for alle (forsikringen som i skadeskjemaet heter "lag").

Fotballforsikringen gjelder også i utlandet så lenge turen er i regi av klubben spilleren er registrert i.

Spillere kan selv velge å bestille utvidet forsikring. Klikk på linken og les mer.

Du kan også lese mer om hva de ulike forsikringene dekker i vilkårene.

Egenandel: kr. 1000,-.

Hva gjør du når skaden har skjedd? Les her.

Ring Idrettens Skadetelefon så raskt som mulig.

Skadeskjema og mer info finner du her.

Vil du lære mer om hva du kan gjøre for å forebygge skader?

Klikk på bildet under og få gode råd om skadeforebygging.